26 Mayıs 2011 Perşembe

Cupcake gelir hoş gelir :)

Geçtiğimiz günlerde doğum günümdü. Mutfağa yeni yeni alışan ve cupcake yapmaya hevesli birine alınabilecek en güzel hediyeleri aldım.

Renkli cupcake tepsileri

Rengarenk cupcake ve muffin kalıpları



Çırpıcı :)

Veeee bunların hepsini kullanabilmem için Cupcake ve Süsleme Teknikleri dersi :))


Dün dersime gittim, şahane bir koku karşıladı beni. Bu aralar geçirdiğim mutsuz günlerime ilaç gibi geldi. Hani huzursuzca eve gelip, eve girince annemizin yaptığı kek kokusunu duyarız ya ve alır götürür ya o huzursuzluğu işte öyle hissettim kendimi Coccolat'a girince. Bütün gün sürdürdüm o pozitifliği. İki tarif öğrendik dün ve cupcake kremaları tabii. Onları paylaşacağım birazdan ve ilerleyen günlerde de yenilerini :)

İyi ki doğmuşum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder