26 Temmuz 2012 Perşembe

Ah neler oldu neler! 
Yaklaşık 1 yıldır yeni bir şey yazmamışım. 
Bu geçen sürede acemiliğimi biraz attım. Çoğu zaman ölçü kullansam da, çoğunlukla kişisel ölçü birimi yani "göz kararı"nı kullanmaya bile başladım! 
Artık daha pratiğim ve kolaylıkla yemek yapabiliyorum. Hızlandım hem de. Yapıyorum, yiyoruz. Bu yüzden de fotoğraf çekip anlatacak vakit bulamadım. 
Yemek yapmaktan aldığım keyif gün be gün artıyor. Beğenenler de oluyor yemeklerimi. Bu da beni motive ediyor tabii. 
Asla şahane yemekler yapıyorum diyemem. Hala bu blogun amacı olan "acemiler için pratik yemek tarifleri" fikri ile yazıyorum. 
Yumurta dahi kıramayan ben bile artık etli yemekler yapabiliyorsam herkes yemek yapar diyorum!


"Yemek yapmayan kızımız kalmasın" dedik ya, hadi kalmasın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder